HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 1 oktober 2013

ATT HITTA DET MAN SÖKER...





Hej i kvällen tjejer


Trött, trött i kväll efter en tokintensiv dag igår i Linköping och jobb idag.
Landat in hemma sent med och vi har just intagit en sen middag á la husmanskost - köttfärslimpa med gräddsås och fräsch sallad. Gott kan jag lova!
Gjorde något väldigt kul i går i Lkpg med, trots det andra ärendet som är av allvarligare karaktär.
Återkommer mer om det roliga i morgon;)

En galet fin urna har flyttat in i mitt vardagsrum och jag är så glad för den.
Har letat länge efter en stor fin urna och hittat visserligen, men inte till rätt pris...(dvs de har varit alldeles för dyra) Den här kommer ifrån Miljögården och är väldigt prisvänlig.
Jag har en märklig förkärlek till urnor och kannor;)

Mittpunkten i vardagsrummet är skrivbordet med nytt och blandat. Här finns både loppis fynd och nyare saker, fint tillsammans med urnan. Snart kommer en annan stol att ta plats här med. 
Kul att förnya lite efter mina egna loppisförsäljningar:)


Nu ska jag inta den sköna soffan en stund och en god kopp grönt thé, sen hopp i säng.


Sweet dreams;)

A

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails