HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 1 mars 2010

Ett till gammalt skåp






Välkommen in till mig och en ny vecka! Känner på mig att det kommer och hända nåt riktigt bra denna veckan;)

Visar er några sneakpeak från sovrummet.

Älskar verkligen gamla skåp! Detta kom jag över för några ynka hundringar av en kompis som inte ville ha det längre. Oförståeligt men också tur för mig. Bor i mitt sovrum nu och jag kan säga att någon höll på att bryta ryggen för att få upp det uppför trappan...det hjälpte inte att man var stor, stark o vältränad...;)

Väninnans man hade målat detta cremevitt och det är ok, men jag vill ha det helt VITT, kan ni tänka er...? ;) Så i sommar när man kan ha mer öppet ut så åker penseln fram och det ska målas om. Fina lyktan på skåpet kommer ifrån
ANNA K Inredning i Jönköping. Dit åker jag alltid och fluktar när mina små T & B är på hundtrim där. Finns så mycket fint och inspirerande där. Det stora våningsfatet är från en annan favvobutik, Alvas Hus.

Hundbädden är en gammal omgjord tvättkorg från en gullig dam till granne. Hon hade satt ut den för upphämtning av grovsopor, när jag ringde på och frågade om jag fick ta den. Hon såg aningen förvånad ut när jag förklarade vad jag ville ha den till. Son A sågade ut "hålet" för voffsen och sen målades den. Resultatet ser ni och T är nöjd. Prinsen på ärten ungefär;)

Hoppas ni har en bra måndag!

Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails