HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 28 februari 2010

Sköna söndag med våroutfit & städ!






Söndagar kan vara både sköna och ibland fulla av jobb tycker jag. Idag är det blandat;) Kul att blogga och visa er saker men kör ett vårrröj här med och släpper in våren genom fönstren, dvs putsar alla mina fönster. Nu fick ni dåligt samvete va?!:-)
Så här drar vi genom huset med fart kan jag lova! Skulle ha tränat idag med detta får bli min träning.

Visar er också lite vårnyheter från Hem & Vila här i småstaden. Där finns så mycket fint att titta på. Butiksinnehavaren är en världsmästare i att sätta i hop fina combon och det skyltas om ofta! Kul att titta även om du inte kan eller vill shoppa. Många fina märken, som VILA, Saint Tropez, Culture, Object m m i olika prisklasser och du får suverän hjälp därinne.

Ingen har väl missat att jag är svag för blekt rosa, det är nog min färg i kläder mycket och sån TUR jag har då att våren är full av bleka pasteller! ;) Det är fortfarande svårt att fota själv,), men tänkte ni skulle få se lite av kläderna på.

Titta och dröm och gå in till Hem & Vila o kika!;)

Ha en skön söndag

Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails