HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 17 februari 2010

Varför HOUSE of ADELA?


Mormor Adéle o liten jag...

Är säker på att jag kommer att få frågan varför bloggen fick detta namnet?
Det finns en enkel fin förklaring;) Jag har alltid haft någon konstig förkärlek till bokstaven A...Därav mina barns namn som båda börjar på A...och är väl i så fall
A-barn eller hur? Skämt åsido så är nog alla barn A-barn för sina föräldrar.

Min fina gamla mormor hette Adéle och jag heter Ewa Heléna Adela så tankarna fanns för länge sen, som de gör när man väntar bebis, att om någon av mina killar skulle varit en tjej så hade den lilla damen fått heta Adela eller Adéle.
I mina funderingar om denna blogg som jag har haft i mitt huvud ganska länge, så var namnet självklart!

Avslutar kvällen med en god middag för mig själv. Ibland är "ensamhemmakvällar" nice!
Sov gott därute...

Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails