HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 28 mars 2010

JO LOU klänning flyttar in


Skön söndagsmorgon och jag har redan varit på REA!;) Utan att behöva gå utanför dörren och iförd mysbyxor för söndagspyssel med mer plantering av krukor och mer målning. I love Tradera skulle man kunna säga! Ropade in en superfin JO LOU tunika i vitt med spetsar för mindre än halva priset mot butikspris! Använd EN gång så som NY.

Tycker det är så fantastiskt bra att shoppa där, men även sälja. Jag har sålt mycket nu efter garderobsröj. Jag säger som jag sagt innan, har ni inte testat så gör det!

Ska fixa en hel del här idag. Snart påsk och det finns en del att göra;)
Vad gör ni idag?

Ses ikväll

Adela

1 kommentar:

  1. Tradera är toppen! Fast just nu har jag en som inte skickar varan som jag köpt och betalat. Supertråkigt. Tur att det inte var jättedyrt.

    Ha en fortsatt härlig söndag!

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails