HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 12 mars 2010

Snälla flytta in hos mig...





"Någon" har sovmorgon idag...det var jobbigt att fylla TRE år!;)

Har ni sett de här underbara provdockorna? Helt fantastiskt fina hos Himlarum. Antikvita, handmåladade provdockor i sliten vintage look. Är så superförtjust i dom! Tyvärr är de inte gratis så skulle jag komma över en provdocka så skulle jag måla den själv och fixa texten. Dessvärre är de svåra att hitta och om det finns någon till försäljning ibland på nätet eller liknande så rusar priserna upp ändå. Sååååå kära vänner.....skulle ni springa över en provdocka som inte har nånstans att bo, please call me! ;)

Himlarum gör också om gamla resväsor till små konstverk och där har jag faktiskt snott idén! Kom över mina gamla resväskor jag visat er tidigare, på antikaffären här i småstaden och målade dem vita och satt på schablontexter. Superfina är dom! Ska faktiskt en runda till den butiken idag, om det är öppet vill säga....de kör lite egna tider;.)

Snart dags för fredagsfika!

Adela

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails