HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 10 mars 2010

Vackra hem & lite lyx






Hemma efter ytterligare en lång dag. En köttgryta puttrar, spelar ingen roll att man kommer hem sent, här finns hungriga herrar!

Tittar på dessa hem och inser hur fint och smakfullt en del har det! Vilket hus detta är! Hittade reportaget med bilderna på Sköna Hems hemsida. "Svenska Martina Arfwidson driver den internationella kosmetikafirman Face. Sedan många år bor hon i ett skenbart blygsamt 1800-talshus i lugna Hudsondalen strax norr om Manhattans puls". Här finns det mycket att kika på och inspireras av!

Hittade ytterligare ett foto från ett hem i Danmark och kolla in hallen! Exakt en sån lägenhet SKA jag ha någon gång;) Borde finnas liknande i alla fall här i småstaden med alla gamla hus. Skulle inte tacka nej till högt i tak, stukaturer och ytor;)

Har nyttjat lite LYX idag! Lämnade in min pärla till en firma här som tvättar din bil och städar den inuti för 200 ynka pix! In åkte en aningen smutsig bil och efter ett par timmar hämtade jag ut en glänsande ren bil både inuti och utanpå. Det kallar jag lyx!

Dags för middag. Sen ska jag drömma om den där hallen i min nya lägenhet;)

Ha en mysig kväll

Adela

1 kommentar:

  1. Det är inte utan att det påminner lite om min lya.....;)

    Loella

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails