HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 20 maj 2010

Gant, Quicksilver & Name It hos Minikompaniet


Alltid snygga skyltningar!

Vem vill inte ha en silverklocka?!;)

Har ni sett? Skor värdiga en prinsessa!

Finns denna i storleklek 36? ;-)

Coolast i butiken tycker jag - jeansbyxdress!

Klänningar med fina skira volanger

Quicksilver för tuffa teenagers

Har ni sett nåt sötare till lillkillen?

Fint för barnrummen eller söta paket;)
Har ni sett nåt sötare?
Jaaa....vore jag ungefär 10 år skulle jag bara ha dom!
Sööööt klänning;)
Kolla den söta jackan!
Torsdagkväll och det har storhandlats mat med lilla A hjälp. Tar det lite lugnt i soffan med ett glas Asti Cinzano, min absoluta favoritsommardryck;) Hoppas på lika varmt väder i morgon som idag! Får se vad morgondagen ger...tar tiden som den kommer nu;) Ovanligt men skönt! Kanske åker iväg...eller hittar på nåt annat kul! Skulle åkt till Göteborg i helgen till en vän men inser min begränsning att köra så långt just nu...kan knappt köra med bara vänster heller. Hoppas på en sväng dit om en månad;)

Bjuder på härliga bilder här nu från min väns butik i Småstaden. Väldigt fin butik med sååååå mycket söta, snygg, tuffa barnkläder! Själv har jag ju inte precis några småbarn längre men det är så kul att kika där ändå;) Här finns kläder i olika märken för alla plånböcker såsom:

•Name it
•Me Too
•Molo
•Ticket to Heaven
•Gant
•Grunt
•Quicksilver
•Mexx
•Tumble n´ Dry
•Reima
•Five Sesons
Så luta er tillbaka och njut!

Sov gott sen;)
Adela

2 kommentarer:

  1. Supersnygga barnkläder! Vilken skön blandning på märken hon har.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, den mysiga affären! Under de år när jag hängde med S brukade jag kika in och fynda, på den tiden kunde jag ha barnstorlekar. Var billigare än vuxenkläderna ibland. Fast det är faktiskt rätt skönt att inte dra storlek 30/32 längre, mådde inte bra av det vare sig i kropp eller själ.
    Hälsa alla så gott när du ser dem från lilla mig!

    Ha en underbar helg!

    Kramisar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails