HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 21 maj 2010

I romantikens tecken;)





Vi som alltid varit hopplösa romantiker frossar ju extra mycket nu när modet ligger så i tiden. Vitt, skirt, volanger, lantligt...för mig är det inget nytt som fastnade i bonnromantiken redan som liten;) Målade om mitt flickrum vitt redan i tidig tonår och de torkade rosorna duggade tätt;) Sen har stilen alltid lutat åt det hållet med vita och cremiga toner.
Mycket fint prisvärt kan man faktiskt hitta hos La redoute! Klänningar till bra priser och även inredningssaker. Kika in får ni se;)

Nu blir det mat och ett glas vin;)
Här är min fredagsstämning! Absolut topplåt som får vem som helst att komma i form;) För mig är det sommar i Halmstad!

Mys på i kvällen ;)
kram
Adela

6 kommentarer:

  1. Jag var på sommarpremiär av Husbands i Halmstad flera somrar i rad, hur galet roligt som helst...och 20 år sedan typ:)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina klänningar skall kolla in dessa med en gång. Tackar för tipset.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du får en till att drömma om sommaren och värme! Härligt! Tackar för tipset, ska också ta och kika in på La Redoute. :)

    SvaraRadera
  4. Härliga inspirationsbilder du visar! Ha en skön helg! Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  5. Men det var jag med Åsa!;) Vi kanske var där samtidigt!? Hade velat träffa dig;)

    Tack alla för fina kommentarer! ;) Kika på inne hos La redoute;)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej hej..
    Ny läsare här..
    Vilka underbara klänningar, och vilken härlig blogg du har.

    Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails