HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 15 maj 2010

Insnöad på detaljer;)





Hej på er alla fina bloggvänner mitt i natten. Hoppas ni sover gott i era sängar så vaktar vi andra världen lite...;) Ljummet ute, kanske blir lite sol i morgon?

Man blir onekligen lite vilsen såna här helger, vet knappt vilken dag det är. Längtar mycket efter ledighet nu, det ska bli så skönt att "bara få vara";) Hann med en regnig promenad idag med T & B. Lille T som är ett busfrö av högsta rang, hann givetvis med att rulla sig i nåt som inte luktade EdT. Det fick bli en dusch på honom, något han för övrigt är ganska van vid, vid detta laget, med hans framfart i livet;)

Hittade en så intressant blogg idag som jag suttit helt försjunken i här emellanåt. Vilka "människoöden" det finns, och vad många det är som sitter i "samma båt" fast man inte tror det.
Alla val i livet är i och för sig våra egna, men man kan bara hoppas på att fler som sitter i den "båten" får upp sina ögon och ser till sig själva först och främst. Man kan inte hjälpa en annan människa...om inte den människan vill göra något själv.

Visar lite detaljbilder här. En del objekt är repriser men det hoppas jag är ok. Det är så fint med detaljbilder. Jag kan snöa in helt på detaljer och detaljfoton;)
Sov så gott;)

Adela








3 kommentarer:

  1. Klickade mig in på den bloggen....intressant..förstår att du finner tröst där i en jämlike

    KRAM Loella

    SvaraRadera
  2. Eller snarare förvånad med stora bokstäver över hur många som verkar leva ljugande dubbelliv i relationer!

    kramis!

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert foto på dig och dina pojkar. Som fotointresserad fastnade jag för det, även om det kanske inte var just det som ditt inlägg handlade om...
    Jättefint, iaf!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails