HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 7 maj 2010

Med en vidunderlig utsikt över havet...








Fredag morgon och skönt att man kan unna sig lite sovmorgon även om det väntar jobb senare. Gårdagskvällen bjöd på v ä l d i g t mycket att göra på arbetsplats P och jag hann helt enkelt inte med er;) Dagen blev lång kan man säga. Många "besökare" varvid en var fyrbent och på villovägar. Dom tar jag ju gärna hand om även om de inte får husera inne hos mig, utan snarare i en bur i egen kuppe!;-) Historien slutade lyckligt och han kom hem där han ska vara.

Tittade på detta reportge som visserligen är ett år gammalt på Sköna Hems sida, men de här bilderna kan jag drömma mig bort till flera gånger. Tänk att ha detta sommahuset nere vid Skånes kust och hitta den här utsikten över havet varje morgon du slår upp dina blå! Lovely!Att min dröm om ett sommarställe är stark och ett ställe att åka till på helger osv, främst på sommaren, har väl ingen missat?

Har ett så fint gammalt dokument i storleken 70x100 cm som ska ramas in. Det är en sak som ska undersökas under dagen, var man kan tänkas hitta en ram som passar. Helst en gammal maffig historia som kan målas! Vet någon om någon sådan ram så skriker ni högt lova det;)
Bäst att ta med fredagsfika till 3- jobbstället...det har firats födelsedag där så det förväntas nog något kladdigt till fikat;)

Ha en skön fredag nu;)

Adela












4 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen drömbilder! Man bara känner lugnet. Vill också ha ett sådant hus!
    Ha en superbra fredag tjejen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!!!!
    Ha en underbar fredag!!!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Åh, havet, sååå underbart! Önskar jag bodde vid kusten ibland. Men Vättern duger också som balsam för själen för trötta själar.

    Ha en fin helg Snygging!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  4. Vilken utsikt!

    Det fräna med Skåne vs västkusten (och för all del Stockholms skärgård)är att det inte finns några öar, bara öppet hav.
    Annorlunda för en bohusläning:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails