HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 29 maj 2010

Traderafynd;)


Lördag och tyst och lugnt hemma. Inga teenagers och ibland är det skönt att vara själv;)
Ska åka på loppis nu till landet hos kollega L, som har loppis hemma på gården på logen! Mysigt eller hur? Får vi se om vi hittar några fynd idag.

Gårdagens fynd var dessa balettskor på Tradera! Superfina, nya och de är svåra att få tag på. Kryper ofta upp i pris, men denna gången hade jag tur;-) Ska få pryda mitt sovrum någonstans.
Dagen tar jag som den kommer...får se om kvällen har något kul att bjuda på;)
Ha en fin dag;)
Adela

4 kommentarer:

  1. Vad vackra balettskorna var. Det ger säkert sovrummet en air av ljuv dans och musik :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh så ljuvliga:) skam den som ger sig ;)

    Ha nu en underbar kväll

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Evig jakt, man kan inte ha för många balettskor ju :)

    Loella

    SvaraRadera
  4. Åh de där balettskorna väckte minnen. Jag dansade hela min barndom upp till 17 och sedan inte alls. Jag önskar att jag sparat ett par slitna...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails