HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 2 juni 2010

Allt glänser i solen & lite INDISKA









Vilken fullkomligt underbar dag idag! Är sommaren här nu?;) Jag hoppas det! Såna här dagar gör det inte ont att vara hemma...Jag har det så himla bra! Känns som semester det här, Jag går upp när jag vill, går och lägger mig när jag vill, gör vad jag vill. Skönt ett tag i alla fall när det är tidsbegränsat och när man är van att jobba ca 50-60 tim/vecka annars.

Allt blir så fint i solen, blommor, saker, människor och djur;) T o m pärlan glänser idag! Uthämtad i eftermiddag från the magic man som polerar bilar för inga pengar alls;) Kliniskt ren inne och ute, perfekt! Har varit ute i stort sett hela dagen förutom lite mail och telefonsamtal. Återkommer till det i morgon.

Lilla A är iväg på sin hajk, snacka om perfekt väder att tälta i, hela goa gänget (sista nätterna med gänget i 9an). Jag ringde och kollade läget, men mamsen var ganska överflödig;), allt var toppenkul!

Gillar Indiska mer och mer. Så mycket kul dom har till bra priser. Lite bilder på några saker därifrån. Sötaste, bästa smyckeskrinet, lilla väska, armbandet och ett fint hårband i svart med pärlor.

Dags för nattpromenad med T & B. Gick över stan idag med dom. Det är så kul med alla kontakter man får genom hundar. Jag vet inte hur många som stannade bara idag och pratade...främmande människor som tycker dom är såååååååå söta! När jag sen säger att det är mor och son håller de på att falla ihop av förtjusning. Då är de ääääääääännu sötare! Men kul är det, man får många kontakter!

Sov gott sen;)
Adela

3 kommentarer:

  1. Menar du att smyckeskrinet i silver och glas är från Indiska?? Det är ju underbart, ett sånt måste jag köpa!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. YES Linaplinavännen det är från Indiska;)
    iväg och shoppa!;)

    kramen
    Adela

    SvaraRadera
  3. Visst har de fina saker. Visst var det en härlig dag igår. Hoppas denna dagen blir lika härlig. :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails