HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 12 juni 2010

Sköna lördag!








I dag är det en skön dag utan krav på något! Lekte med tanken att gå ut i garaget och börja slipa mina loppissfyndstolar och auktionspigtittare som jag fortfarande inte hunnit med att måla. Men inser att min högra hand inte är i det skicket än med styrka att fixa det. Får tyvärr vänta ett tag till, men längtar så efter att sätta tänderna i nåt kreativt!

Istället har jag fotat idag, mest för att det är SÅ kul, men också för att lära mig kameran. Dessutom har vi en mindre blomsteraffär här hemma idag efter examen, blommor vi fått både lilla & stora A och jag;) Älskar ju närbilder på saker och ting, ni kanske inte är lika roade men jag kan titta länge på såna här foton;)

Nu äntligen är solen framme här och jag hoppas vädret håller för mina planer att besöka torget ikväll för Körslaget tävlingen! Ska bli jättekul, men inte om det stormar och spöregnar...Synd när de ordnar en sån folkfest och vädret ska stupa det hela! Körledare är Magnus Carlsson från Barbados, fantastiska Rigo, Micke Syd från Gyllene Tider, Therese Granqvist från Drömhus, Melodifestivalvinnaren 2006 Kayo från Afrodite, Sveriges reggaestjärna Papa Dee och Lotta Hedlund från Svenne & Lotta. Kvällens konferencier är ingen mindre än Peter Harrysson, den legendariske programledaren från "Så ska det låta" Visst låter det kul? :-)

Håll tummarna att jag kan berätta lite kul därifrån i morgon!;)

Kram
Adela

1 kommentar:

  1. Förstår att du fotar mycket, du är jätteduktig! Vad fint det är med hortensior på bild! Kram C&M

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails