HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 10 juni 2010

Till Salu!




Min fina OBJECT jacka hänger i garderoben och blir för lite använd! Mest för att jag har några (hmmm....=) ) jackor i creme och rosa och det är ju mer mina färger;)

Den är använd ca tre ggr och kan användas både som jacka och innejacka/tunika, och verkligen toppenfin modell! St M. Nypris 700:- och jag vill ha 350:- för den.
Nu lägger jag ut den här om någon vill köpa den? Annars blir den ett fall för Tradera;)
Hör av er om ni är intresserade!

Stressig dag idag...mycket händer på en gång och livet tar oväntade svängar ibland. Kul och intressant...Nu ska jag baka marängtårta till morgondagens avslutning;) Mmm...jordgubbar och grädde på förstås! Farmor och farfar är ju i antågande och vill såklart fika gott. I morgon ska vi ut och äta med dom först och sen väntar kyrkan kl 14. Snyft...så var grundskolan slut. Känns lite konstigt...men skönt också.

Sov gott alla goa;)
Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails