HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 18 juli 2010

Adela fyndar - Fyra ut, En in=)

 

  Hej i kvällen vänner!

Än så länge ganska lugnt på P så man kan roa sig med egna saker bland annat. Jobbet går ut mycket på att bevaka och kolla vissa saker och en del stunder kan vara lugna, så då är det upp till var och en om man läser, tittar på TV eller sitter vid en dator;)
Sälja begagnat är en sak jag roar mig med och kan ibland inte förstå att inte fler gör det. Hör ofta att många tycker det känns omständigt och besvärligt och visst är det lite pyssel och plock, men att sälja det du inte längre vill ha, har tröttnat på eller kanske vuxit ur (!) är ju toppen! Så finansierar
du ett annat köp=)
En dröm  här på bilden, Odd Mollys fina Bag i powder, den har jag fingrat på flera gånger då jag sett den, men skulle inte betala det fullpriset för den...MEN....hittade den på nätet för mindre än halva priset och det kan jag gå med på, särskilt efter bra egen försäljning! Tycker den är supersötcool och användbar stora delar av året. Den är riktigt fin i verkligheten!

Ni som inte har börjat sälja era begagnade saker...gör det!
Tradera, Blocket whatever....;)

Kram och sov gott ni som ska det;)
Adela

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Jag köpte börsen i torsdags till 50% hos Ajabja. :)
    Jag håller på att ta tag i Tradera fix så det blir min mission för denna veckan. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med dig! Jag säljer också undan. Odd Molly tex, har ju grymt andrahandsvärde på tradera. Jag säljer så köper jag mig ett nytt plagg ;-)

    Kram Linda (Jolin)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails