HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 7 juli 2010

Bemz Country Style




Solen har kommit igen, härligt! Mitt pass på P ikväll verkar inte bli av i brist på interner.
Dags att grilla hemgjorda hambugare känner jag. Mums!;)

Kikade runt i går kväll på Bemz hemsida och ni kanske redan också har sett deras Country style kollektion! Superfin tycker jag för oss som gillar vintage, volanger och vitt;) Så smart att klä om Ikea möbler och de blir som nya och mycket mer personliga. Kika och inspireras!

Det verkar inte som överdraget till "min" soffa Ekeskog finns än, men den är ganska ny än och fräsch. Skönare soffa att krypa upp och sova i har jag aldrig haft tidigare. Möjligtvis bättre kvalité på den förra, som var en Bröderna Andersson och det syntes inte att man suttit i den. Sålde den på Blocket till en glad dam som skulle ha den i en stuga hon hyrde ut;)


Nu ska jag ut och njuta av solen!
Ses senare;)
Adela

4 kommentarer:

  1. Hemmagjorda hamburgare lät mums.. fast just nu får det nog bli lite Häagen dazs Strawberry cheescake istället.. ute i solen såklart :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Smart affärsidé eftersom Bemz klädslar är roligare än Ikeas egna.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder...INSPIRATION! En Ikea blir "unik",,,

    Tack för en superfin hängmstts!! KOmmer bli många lata stunder i den ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Det är ju superfräscht med allt det vita, men hemma hos oss med en sjövild 1-åring funkar det inte så bra;) När barnen har flyttat hemifrån kanske....Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails