HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 8 juli 2010

En Odd Molly igen;)




En dagens fast detta var gårdagens och Odd Mollykjolen har ni sett förut, men den tål att visas igen!;) SÅ snygg jeanskjol har nog inte funnits innan:-). Det som är kul är att kombinera lite dyrare och billigare. Den här tunikan är verkligen superfin i sitt skira tyg med lite spets och modellen är jättesöt. Ganska rymlig, jag kör på en XS men priset är alla tiders, 299:- på Lindex. Den har de lyckats med och man hade lätt kunnat lura mig med och säga att den kom från Hunkey Dory eller nåt annat dyrare märke!

Mitt halsband hänger på många outfiter som ni ser, men det är så fint och användbart! Många har frågat var jag köpt det och flera har beställt via bloggen här. Är ni intresserade finns fortfarande möjligheter att köpa via mig om ni vill;)

Fånga dagen nu vänner!;)
Kram

Adela

5 kommentarer:

  1. Kalas snyggt! Den tunikan var jättefin! :)

    SvaraRadera
  2. Så jättefint! Tror du att tunikan finns på lindex nu eller har du köpt den tidigare? Kram

    SvaraRadera
  3. Tack vänner;)

    Fröken C: Den finn nu!...Tror den finns i deras webshop med annars kan jag kolla här med och skicka om du vill!=)

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Snyggt med ett längre överdel till kjolen, väldigt somrigt.

    SvaraRadera
  5. Hejsan =)
    Vad kostar ett halsband?
    SommarHälsningar :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails