HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 15 juli 2010

Odd Molly när det är som bäst!

Efter regn kommer solsken!
Och det är precis vad som hände här nu, en störtskur och nu skiner solen igen. Skönt med lite regn med, när man vet att det blir fint igen.


Kände "the flue" idag ....Skön löptur och jag orkade mer än jag brukar;)
"Inget galej" på G idag men kände för en OM provning, nyduschad och sval efter min löpning innan, bry er inte om min frilla....den är en skön "flätninguppsatthårhemmaskönstil"=)

Tycker denna Odd Mollys kombo är superfin och det är så snyggt nu med almost black till lite solbränna och man längtar efter lite mustigare färger en bit in i sommaren;) Dolce Skirt som kjolen heter i hop med Chrysalis minigown med sina cremerosa spetsar är helt i min smak!
(Nu är den inte struken, blir ännu finare då=) )

Matcha med svart pärlring från HM

Cremebeigerosa skor matchar bra ihop, beroende på vilken modell man vill ha.
Så här ser bara Dolce skirt ut, fin för sig.

Det cremerosa pärlhalsbandet hänger med även här, perfekt i färg till

Bak i ryggen är Chrysalis som en karamell;)

Fast den verkliga "dagens" var det här=) ljusrosa volanglinne med jeansshorts. OBS har vikt upp mina "knickers" så att den läsare som poängterade att det "var så ute" inte ska behöva fara illa...vill ju inte stöta mig med "känsliga läsare" =)
Hoppas detta går bättre! =)
Tycker det är så skönt att glida runt hemma i sköna avlappnande kläder och bara vara på semestern och sen klä upp sig lite emellanåt!
Går hemma här med beredskap på P men än så länge är buset ute i det fria...;) Så jag städar köksskåp så länge;)

Kram
Adela

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig tjejkväll ni såg ut att ha haft! :)
    Ja, det var verkligen en härlig outfit!
    Ha en skön kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. hej Adela, du är nog den snyggaste bruden i stan hihi, allt var såå fint. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Ja, du kan du snyggt som vanligt;)Passar dig PERFEKT!
    Kram på dig/Bettan

    SvaraRadera
  4. Stil och smak måste vara ditt mellannamn! Kram!

    SvaraRadera
  5. Ohhhh så fina kläder du har !!! Och halsbandet..nu har vi samma du o jag..minns inte, men nog har jag väl skrivit o tackat och att det har kommit fram ?? Vimsig man är ibland..
    ha det gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  6. WOW vilka snygga kläder .Bara så läckert.Vad kostade dessa fina halsbanden?Eller har jag drömt ,kunde man inte beställa dom hos dej?????Önskar dej en mysig dag.Kramiz Rita ♥

    SvaraRadera
  7. TACK alla fina bloggvänner;) Kul att ni gillar det med=)
    Rita! Du kan beställa via mig...329:- för filthalsband och 399:- för det med tyngre glaspärlor;)

    Kram alla!

    SvaraRadera
  8. Så snygga skor också!!
    varifrån?

    Hälsningar amarettaMarie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails