HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 7 augusti 2010

Ett kvällstips & Saint Tropezhöstnytt!

Här kommer ett tips i lördagskvällen!


Den här "askungecremen" från Clarins är ingen nyhet, men har ni inte testat den tycker jag ni ska!;) Det är inte förutan att den kallas askungecreme, då man med fördel använder den för kvällsbruk om man ska piffa sig ordentligt och vill vara snygg en hel kväll=) 
Gjorde en halvbra översättning här från Clarins sida;)

"En exceptionell skönhetsbooster som omedelbart eliminerar alla tecken på trötthet=) Ansiktsdragen blir slätare och du ser utvilad ut, fungerar som en åtstramande film som ger huden en strålande lyster. Den perfekta behandlingen innan en hektisk dag eller en kväll ute. Hudtyp: Alla hudtyper"

Hur som helst vänner....den fungerar! Jag har köpt den här cremen i måååånga år nu och den sägs vara en av Clarins storsäljare sen sisådär 20 år tillbaka!
Sen till en höstnyhet!

Den här underbara tunikan fick hänga med hem idag från Saint Tropez höst;)
Måste säga att bilden gör den INTE rättvisa, den är SNYGGARE i verkligheten, men fotar inte min ikväll då det redan är mörkt. Jag köpte dessutom min i mörkare beige, och den här färgen på tunikan är mörkare i verkligheten än på bilden. En mörkhårig tjej shoppade en likadan samtidigt som mig fast i den här mörkare lila färgen som det kommer mycket av i höst och den klädde en mörk betydligt bättre än mig;) Modellen är superfin i tunnt skirt tyg och särskilt halsringningen är fin och ärmsluten med många små knappar nertill. Används både som klänning med underklänning eller som tunika. Really nice med stövlar till sen i höst! Fanns även i svart för er som gillar det;)

Hoppas ni har en sköööööön kväll!

Kram
Adela

5 kommentarer:

  1. Den krämen MÅSTE provas...

    Vilken supersöt tunika du shoppa idag...kan användas i mååååånga kombos!

    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin tunika. Det lät mycket intressant med den mörkare lila..... :D Måste in och kika och Vouge här i gallerian om de tagit in just den. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig askungecreme.Den ska jag testa,Åååå vilken snygg tunika bara så läcker.Ja det är så skoj att kika in hos dej alltid massa nytt fräscht och roligt.Ha en skön kväll raring.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken fin tunika, den klär nog dig jättebra.

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt riktigt fin ut! Får väl googla och se om jag hittar någon webshop som har den. För hemma i Kallekrona finns inte Saint Tropez någonstans :( Kanske att jag kan lura 7an att stanna till i Borgholm på vägen hem annars :)
    kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails