HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 6 september 2010

Älskar silver!

Hej vänner!♥

Underbar solig dag! De här dagarna gör att hösten känns överkomlig;)
Visar er några av mina fina silverrringar idag, gjorda av silversmed Inger Stenberg. Jag har visat upp dem innan, men nu är det många nya läsare vet jag, som kan få sen hennes verk=) Jag älskar silversmycken och gillar de här ringarna massor och bär dem nästan dagligen. På närbilderna syns det med nu, såklart de nöts lite när de sitter på nästan jämt. HÄR kan ni läsa om henne på hennes hemsida och där finns kontaktuppgifter om ni vill beställa något. Där visar hon bara en bråkdel av allt fint hon tillverkar, denna underbart pigga dam!

Mina ringar är specialbeställda av henne och jag är så nöjd! Prismässigt ligger hon väldigt bra tycker jag. Mina är inköpta för flera år sen men låg då runt 500 kr styck och jämför det med ex Attling...och hon gör minst lika snygga saker!=)
Härlig och ovanlig eller hur?
Favoriten!
Namnringar kan man beställa
Hoppas ni njuter av solen idag! Jag kurerar mig (igen) en dag hemma...trist virus som inte ger sig, men nya tag gäller!=) Passar på att tvätta alla mina sofföverdrag idag! Perfekt väder för det och det blir rent och fräscht här hemma! Vitt, vitt, vitt...ni vet;)

Fånga dagen vänner!
Kram
Adela

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med specialgjorda, de är oerhört fina alla tre.

    SvaraRadera
  2. Visst ät det fint med silver. Jag har silverringar med barnens namn ingraverade i. Mina favvissmycken! Visar dem på min blogg i högerspalten.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Dín ring har jag beundrat gillar den som två som sitter ihop! Krya på dig i det härliga höstvädret!
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails