HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 15 september 2010

Lila, Love forever & Inspirationsfabriken

Hejsan godingar och välkommen till onsdagen=)

Inget kvällsinlägg från mig igår...här duggar inläggen ojämt ibland. Jobbade för fullt och skulle hinna säga hej till er med, men inte då...jag fick verkligen bekänna färg på P istället;)

Struttade runt och fotade hemma lite...mitt nya intresse, lika starkt som inredning och Molly=) Visst är lite lila fint, särskilt på hösten? Ni känner ju mig nu att jag är vit och rosa, men med fortfarande vit bas är lite lila inslag så snyggt!
Min gårdagens var Chrysalis i almost black med vit volangblus från Lindex och Odd Mollys Grandmas. Att ni får se den så här är för jag skonar er från mina bad hairdays nu=) Räknar minutrarna snart till mitt frisörbesök!;)

LOVE FOREVER
Kommer ni i håg min tunika från i somras? Superfina Love forever!
Här är delar ur deras höstkollektion! Mums vad jag gillar det märket! Gör ni? Deras produktbilder gillar jag inte lika bra...har god lust att hjälpa dem på traven lite=)
Tycker deras tunikor är supersnygga!
Aaahh...vilken poncho!

INSPIRATIONSFABRIKEN

Ni vet att jag är galet inredningsintresserad med!?! Så ni som mest gillar modet i min blogg kan sluta läsa det här inlägget nu!=) Jag vill ha en blogg med blandningen, det var mitt mål från början. En skön blandning av Inredning, mode, livet och livets härligheter!
En del av er känner nog till Inspirationsfabriken! Jag är numera stolt medlem där=) Fabriken som fokuserar på att producera inredning och inspiration för slott som koja. Här samlas ett gäng glada inredningsbloggare som varje tisdag kör ett gemensamt temainlägg om inredning. Inför varje helg [fredag] presenterar fabriken också ett inlägg märkt söndagsbilden. Söndagsbilden fungerar liksom tisdagstemat, men kommer inte att ha något speciellt tema och behöver nödvändigvis ej heller fokusera på inredning. Denna tisdags tema var STOLAR!

Här kommer mina bilder...min fina gamla auktionsinropade stol som jag målat, stoppat och klätt om...undrar just vilka rumpor som suttit i den innan mig?;D

Så....långt inlägg idag men så är det när man har skrivklåda;)

Ha en underbar dag!
Kram
Adela

9 kommentarer:

  1. Hoppas att du också får en härlig dag, Adéla.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin stol.
    Här är en till som ska till frisören, idag faktiskt och det är välbehövligt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Fina bilder, som vanligt..ja, håret har ju stor betydelse..eller hur? Jag har också bokat frisörbesök...undrar om du skulle kunna tänka dig att länka till mig? Jag har länkat till dig..för jag läser din fina blogg ofta :)
    KRam o ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Här är en till med otaliga bad-hair-days.. Måste ta mig iväg till frisören och även färga lite igen.
    Håller med dig om att produktbilderna för Love Forever är tråkiga. Framförallt suddiga så man börjar undra om man har krafigt synfel ;-) Har med funderat på Fabriken, men inte kommit till skott :)
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du får en skön onsdag rara du !!!!!Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Du passar kanon på inspirationsfabriken!!! Du är en stor insiration!

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  7. Jättefina tunikor men väldigt trista bilder tyvärr. Dom lyfter ju inte fram kläderna tycker jag. Stolen jättefin:) Ja här skall det bli skönt när allt är sålt och vi är på nya stället: Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Superfina kläder men som du säger urkassa bilder! Kram

    SvaraRadera
  9. Vad FIN stolen blev! Gillar den skarpt och speciellt den guldfärgade kronan på toppen :-) Önskar jag hade mer tid att pyssla med möbler men tyvärr är det sällan så.

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails