HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 28 september 2010

Sötsaker & ett tips!

Godmorgon sunshines!=)

Har sprungit 5 km nu på morgonen och gymmat en halvtimme.....haaaa, nu satte ni frukosten i halsen eller....?=) Det är inte troligt att jag har gjort det!
Morgontrött som få så ägnar jag mig åt såna aktiviteter på kvällarna eller när det är som bäst - lediga helger på förmiddagar när man är u t s ö v d!;D Jag tror man är född till morgon- eller nattmänniska och jag tillhör det sista släktet. Morgonpigg är jag när jag jobbat natt, känns alltid då kl 7 som jag kan jobba ett pass till, lustigt eller hur;)

Sötsaker är jag svag för även om jag försöker låta bli de ätliga ibland...inte så sugen på godis men goda kakor slinker lätt ner;) Även andra sötsaker som t ex det här armbandet som jag föll för. Tycker det är som en godisbit hela armbandet med blommorna och i läderliknande (väldigt likt faktiskt) material. Gillar att kombinera så här söta saker med lite tuffare stil för övrigt, så det inte blir fööööör sockersött. 

Gårdagkvällen var supertrevlig med girltalk och firande av kollega C på stans bästa restaurang i min mening. Det bästa i matväg jag har ätit på länge! Citronmarinerad fläskfilé med pasta i cremig sås, toppad med ruccola och parmesan...mums vad gott det var! Mätt hela kvällen, vilka fantastiska portioner. Många kollegor på P äter där så gott som jämt, tur att de tränar så hårt, för det syns inte på dem=)
Nu kör vi igång tisdagen då! För mig väntar en vecka med som mina teenagers säger "sjukt mycket" jobb. Överlever nog det med, tur att man har två jobb, ombyte förnöjer=)

Ett tips!
Har ni sett den HÄR sidan? Om du ska shoppa på nätet och inte har rabattkoder så kan du hitta dem här! Finns rabatter att hämta till de flesta nätshoppar som ex Ellos, Nelly, Onoff, Asos...ja i princip allt! Jag sprang på sidan av en slump, så känner du inte till den så är det ett hett tips!;D

Ha en lovely dag nu!

Kram

☼ i ♥

Adela

3 kommentarer:

  1. Armbandet är så himla fint! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vilket roligt och annrolunda armband! Håller med dig, det får nog kombineras med lite tuffare stil, annars blir du som värsta pralinen :D
    Appropå utsövd.. vet i katten när jag var det senast.. jag är nog både kvälls OCH morgontrött just nu :)
    kram underbaring!!

    SvaraRadera
  3. Hurtbulle! Jag är nog mer en morgonmänniska, fast inte springer jag för det!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails