HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 8 oktober 2010

Freeeeeeedag!

 Hello friends i fredagen!

Härligt skön dag här med ett strålande fredagshumör och lite lagom av varje, fix hemma och ändå ta det lugnt. Ska ut i spåret nu och sen bli "lite snygg" inför kvällens inredningsparty. Hinner vara med i tre timmar, sen bär det av till P för natten;) Accessoarerna ligger och väntar ovan, måste ju inviga godbiten från Ester Eleonora! Ska bli spännande att se Zelected by houze sortimentet "på riktigt" och jag ska även spana åt min kollega som jag ska hjälpa att styla huset en del, efter hennes tycke och smak givetvis, men komma med lite tips här och där;)

Å har ni sett att de har god smak!? Det ligger en Mollykofta lite nonchalant slängd över rottingstolen=) Då måste det ju bli bra...;)

Ser mycket fram emot morgondagens bus och kul med! Härlig helg med andra ord;)
Skrattar och blir på bra humör när man ser den här gamla godingen=)


K R A M



Adela

7 kommentarer:

  1. Åh vilken fin sjal du köpt! Skoj med inredningspartyt. Har varit på ett av deras i våras/somras men nu har de ju lite annat. Ha det så skoj!
    Vilken massa fint du visade i förra inlägget. Jag är så sugen på Monokone eller vad den nu heter, lättare att kalla den för Moneky. :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön dag!
    MMMMMMMM älskar också scarfarna från Ester Eleonora. Den ljuvliga go biten du har har jag aldrig hittat i någon butik. Skulle kunna tänka mig den till samlingen också:)
    Du har god smak!
    Ha en fin kväll.
    kram CC

    SvaraRadera
  3. Supersnygg sjal och kan tänka mig att den är ännu snyggare på dig gumman. Massor med kramar till dig goding!

    SvaraRadera
  4. Hittade hit via Fabriken!! Trevlig blogg;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ha en fin helg! stooor kram!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle oxå vilja gå på Zelected by houze party... dom verkar ha jätte fina saker

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails