HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 16 december 2010

By Faith - sött som julpraliner!

 Hello rara vänner!

Snöar ni bort idag?=) Kollade vädret och långt uppe i norr ska de få upp mot
-40 grader!!! Men HUR klarar man det? Jag tänker på alla stackars djur med, hur går det?
Tycker vår vinter i Småland är fullt tillräcklig...

Å, har ni sett detta från By Faith? Vem kunde hålla sig borta från dessa praliner...inte jag;) Mameluckerna är ju helt underbara, passar ju hur bra som helst ihop med Odd Mollys plagg med. Ja hela kitet är snyggt! Mameluckerna finns i många färger, beige och grått är ju fint nu under vinter med tjocka strumpor till.
 Gillar den här lilla jackan mycket!
 Sååå fin rosa färg...
 Grått ÄR flott.....;)
Supersöt kombo till sommaren....dröm er bort....vaddå -40 grader????=)

Jobbar kväll på P och har lite tid över och bläddrar i boken Lev Vackert!
Den boken är helt fantastisk! Perfekt julklapp till den inredningsfrälsta och så mycket inspiration. Den finns att köpa i många webshopar och i vår lilla stad för er som bor här, finns den hos Zanlösa Ting. Man tröttnar aldrig, kan bläddra och läsa fram och tillbaka lääääänge. Varvat med berättelser om de som medverkar i boken, lite recept helt galet ljuvliga bilder och lite annat smått och gott.
 I morgon ska jag visa er något superfint och riktigt kul som har kommit till oss i den här lilla stan...;)


KRAM

12 kommentarer:

  1. Ja jisses vilka ljuvliga praliner! Ohhhh vad fint! Dock inget jag kan ha utan att se ut som en flodhäst i ballerinakjol.. Men faaaan vad fint och jag kan verkligen se dig i dem!! Kram hjärtat

    SvaraRadera
  2. Så mycket ögongodis.
    kramar och ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Blusarna och linne-tunikasaken skulle jag kunna tänka mig, men mameluckerna på mig skulle bara se löjligt ut! Som en smäck på dig dock:) Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh vad fint, nu måste jag googla lite!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nu blir jag nyfis. Vad har kommit till grann-staden tro???

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. De har sååå söta plagg! Vet dock inte om de skulle göra sig så bra på en widescreenrumpa...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Heeej puffpingla där:)
    Mina paket med kläder från by Faith har anlänt..GOSH vad SÖTA!!! Imon är det moi som har mammelucker på mej här hemma..:)
    Från en vintervit stad kommer en julkram hääär:)
    Kram:)

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker bok, den måste jag kolla upp!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jättefina plagg som passar på just henne. Jag undrar just vad mina tonåringar skulle säga om jag klädde mig i mammelucker :-)

    I Stockholm snöar det och sen snöar det lite till för att plötsligt snöa ännu mer. En vit jul får vi alla och det är bra.

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  10. Såååå Adela-style!!
    Sätt på dig ordentligt bara så du inte fryser om rumpan OM du med mot förmodan skulle stöta på de där 40 minusgraderna!!

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Vilka fina kläder du visar..gillar den rosa blusen jättemycket!! Kram och ha en härlig dag

    SvaraRadera
  12. Vilken härligt inspirerande blogg du har!
    Ni har så bra bloggar hela mollysystrargänget, är så glad att jag hittat er (:
    Väntar med spänning på kommande inlägg!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails