HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 23 december 2010

I väntan på tomten & det har flyttat in en man i mitt hus...;)

 Heeeej godingar!
Vem har tid att sitt här...inte jag=) Är en dålig bloggerska nu och ännu sämre på att kommentera hos er andra. Tänker ta igen det med råge under julen;)

Här städas det och fejjas, det man inte hunnit innan får ske idag!
Skinkan är klar och det fattas bara en klapp som ska fixas med. Jag tror lille T ligger och spanar efter tomten jag....Perfekta paket till doggis är inhandlade med, gosedjur från Ikea som har sydda ögon och annat. Inget som kan lossna och hamna i magen. Den här lille mannen bara älskar mjuka djur=)

En man flyttade in i mitt hus igår, den här söta nissen med sin fina väst.
Mailegtomtar är JUL tycker jag!
 En julklapp till mig själv som jag har velat ha hela hösten är den här fina kudden från Årstid i Jönköping. Underbar kudde i den finaste nougatfärg;)
 Nu blir det fortsatt städning och ut en sväng på stan för en sista julklapp!=)

Önskar er en riktigt fin dagen innan julaftonskväll!

KRAM

 

5 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig kudde, den skulle passa perfekt även i min soffa:)
    Ha det gott och njut av juletiden!
    God Jul!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Tittar in som hastigast och önskar dig en jättetrevlig och God Jul!!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. kikar in för att önska dig en underbar och härligt jul hjärtat

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej! Önskar dig en underbar jul!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Heeej lilla snöpuff:)
    Sååå söt din finaste vovve är:) Auww
    Vill önska dej en RIKTIGT GOD JUL:)
    Hoppas Tomten har er alla på sin snäll lista, för jag kan inte tänka mej ngt annat:)
    Kram kram till dej:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails