HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 21 februari 2011

SOCKERSÖTA MOLLYSAR


Morning sunshines;)

Då hälsar vi en ny vecka välkommen...snart är det mars, har ni tänkt på det?
Wiiee...känns skönt! Mer sol och mer ljus och värme.

Här har jag plockat fram några av mina absoluta favoriter från Odd Mollys sommarkollektion. Lilla koftan överst är som rosa sockervadd en sommardag och ett litet konstverk. Helt fantastiskt fin i mina ögon;)

 Tar jag på mig den här tar jag nog inte av mig den...,;)
 Helt makalös fin färgkombination på underklänningen och så sockersöt i modellen...
 Wrapen i sina pastellfärger är helt oemotståndlig....
 Å vilket tyg och spets...visst gillar ni den med?=)
 Det här är min absoluta favoritkombination av alla! Den klänningen med sjalen och bloomers till....helt outstanding snyggt! Undrar hur många extrapass man ska göra för detta??=)
Ytterligare en superkombination...Yes...Odd Molly kostar mer än många andra märken, men jag säger bara...vilken design!!;)

Slurp...nu torkar vi oss om munnen och återgår till måndagen...här är det många "to does" i dag!;)

Kram

11 kommentarer:

  1. Åhhh gud så fina mollysar du visar oss..man blir ju alldeles galen..fniss..
    Du, min lilla Nisse vill inte heller vara ute i kylan, det blir väldigt korta promenader nu..idag är det minus 27..brrr..en ny istid kanske ??
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Håller med!!!
    Älskar wrapen och klänningen!!!!

    Ha en härlig start på veckan...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Håller med dig fullständigt och alla små godbitar skulle mer än gärna få finnas i min garderob.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Mums, massa finingar du visar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Håller bara med. Nu måste jag vinna typ 5 miljoner och råna en bank;) Men det kanske man inte skriver till en kvinna som jobbar innom polisen, haha.
    Kram goa du!

    SvaraRadera
  6. Oj vilka läckra Mollisar! Verkligen fint.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Ah kläderna är så fina. Koftan är helt under bar! Vill ha!!!!!!!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Japp, här har torkats mungipa;) Finns flera saker där som inte skulle sitta fel! Kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Wow så mycket fint du visar.
    Kram från Bettan

    SvaraRadera
  10. Allt är så underbart fint. Men VAR får man egentligen tag i wrapen?? Kram

    SvaraRadera
  11. Tack alla vänner! Ja man kan bli helt sjuk på allt fint från OM;)

    Frusna flickan: Det enda stället jag sett är hos DeepFling och förboka den;)

    Kram alla!
    Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails