HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 3 februari 2011

Tjejkväll!


Hej fina bloggisar!

3 februari, nu rullar det på!=) Längtar efter våren massor, men det gör väl alla! Om bara isbeläggningen kunde släppa, är så trött på att knappt ens kunna gå ordentligt och än mindre springa. Saknar torra sköna skogsstigar att komma ut på och sätta igång på riktigt!

Natten avverkades snabbt, det går i racerfart när man jobbar;) 
Annonsen inför veckans lokaltidning som jag skulle göra är klar och igår blev en annan sak helt klar! Härligt, ett nygammalt projekt på G med ett företag jag ska jobba med en tid framöver på de tider jag kan. Har fått ett kontor i stan så jag slipper åka emellan med så det känns toppen;) Nu drar vi igång nästa vecka med det! Ska visa er mer om det när jag har kommit en bit på vägen.

Är på språng här snart då vi har tjejkväll i kväll på Zanslösa Ting! Ska hjälpa M med en grupp tjejer från en arbetsplats som har bokat in sig för en "egen kväll" i butiken. Mysigt och skönt för dessa gäng att kunna shoppa loss i fred och fika.
 Några snabba pics från vår gästtoa med den söta rosa plåtskylten från Zanslösa upphängd med loppisspetsar "When I count my blessings I count you twice..." Lite andra rosa detaljer (oväntat?=)) med bl a söta krokar från Chic Antique. Och ja....spegelramen ska målas eller ev bytas ut mot en annan fin ram från loppis!=)
 Båda belysningarna kommer ifrån Ikea....bra lampställe;)

Ha en riktigt skön kväll ni med nu!=)

KRAM

14 kommentarer:

  1. Ha en riktigt härlig tjejkväll!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Härliga underbara tjejkvällar!!!

    Men vad nyfis jag blir på ditt nya "projekt".

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. fina bilder tack. Ha det så trevligt kram sussi.

    SvaraRadera
  4. I love all of the goodies in the first pictures...the polka dot cups! So cute!

    SvaraRadera
  5. Hej & Tack för titten hos mig!
    Åh va roligt me tjejkväll...ni får roa er kungligt *ler*
    Härliga bilder oxå!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Så trevligt med tjejkväll! Hoppas ni får riktigt mysigt tillsammans och så spännande med nya samarbeten och skönt med kontor i stan :)

    Kraaam Bella

    SvaraRadera
  7. Ser jättefint ut och vad mysigt det låter med tjejkväll, sådant gillar jag. Kram

    SvaraRadera
  8. Jag längtar också efter våren :)
    Vad härligt med tjejkväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Vilken härlig blogg du har! Jag som också älskar inredning och kläder får massor med inspiration från dig! Det var syrran som tipsade mig om din sida och har nu lagt den till mina favoriter. Så modigt av dig att dela med dig av dina idéer och bilder från ditt hem, så fint. Vi ska nu själva snart inreda vårt nya hus från Eksjöhus, Rönnäs. Du som har god smak kanske har tips om vilket golv vi ska välja? Står i valet och kvalet mellan mörkt eller vitlaserat golv. Vi vill nog byta ut det trad. 3-staviga ekparketten till något plankgolv, ska i alla fall se ut som plank : )

    Med vänlig hälsning
    Ulrika Linde (fd Lycksell)

    SvaraRadera
  10. Så jättefin skylt! Jag har varit och klämt på den i en butik, men nu får den nog flytta hem hit också..
    Hoppas du hade en finfin tjejkväll.
    kram

    SvaraRadera
  11. Puffpingla:)
    ~Åhh vad roligt, Låtsas att jag åxå var där :)
    Ikea har fått ett lyft vad gäller lampor tycker jag:) Dina är väldigt fiiiina ju:)
    Stora Kramen :)

    SvaraRadera
  12. Psst, ursäkta om jag stör..
    Jag vill bara titta in och tipsa dig och dina läsare att jag har en rabattkod på bloggen som ger ger 50% av priset på ett par Converse… 349 kronor… galet billigt!

    Skynda, skynda

    Kramar från Västkusten
    Svara

    SvaraRadera
  13. Mycket fint! Och visst är Ikea bra på lampor! Kram

    SvaraRadera
  14. Tack alla ni för era härliga hälsningar!

    Thanks for your greeting Candylei!

    Hej Ulrika och TACK och kul att du hittat hit!=)
    Så ni har byggt ett Rönnäs! Fint hus, blir nyfiken på var? Jag har ju jobbat på Eksjöhus innan;)Jag tycker vitlaserat golv är så snyggt men har man övrig mycket vit inredning kan mörka golv vara supersnygga! Mmm svårt val...jag hade nog ändå valt de vitlaserade!
    Roligt att du gav dig tillkänna, kom tillbaka!=)

    Camilla: ha ha du är rolig! Du "stör" aldrig vet du ju!

    STOR KRAM ALLA! ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails