HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 11 mars 2011

Sköna fredagkväll!

Hallå sweeties!

Skön hemmafredagkväll här;)

Jag gillar när det händer mycket men just i kväll är det underbart skönt att softa ensam hemma. ”2 jobbnätter med för lite sömn emellan och halsont o småfeber så är soffan, massor av tända ljus, god mat o ett glas vin och Frank på TV med ABBA musik perfekt sällskap!;) Vem minns väl inte Dancing Queen på skoldanserna…jag ÄLSKAR ABBAs musik…men vem gör inte det om man älskar att dansa?!?=) Förra året ville jag gå en danskurs i en grannstad. Fick inte med mig någon men åkte själv och lärde mig bugg grundkurs och fortsättningskurs samt foxtrot. Superkul och jag gick även en i ”dirty foxtrot” ha ha ….Nu undrar ni nog men det var SÅ kul! Här kan ni se lite grund på det;) Det gäller att följa musiken och den som för. Många tycker säkert det är ”för” mycket men om du dansar med din partner eller någon du känner väl är det såå kul!

Tycker det är så kul att se deras framsteg i Let´s Dance…särskilt kanske Jessicas…härlig tjej tycker jag och har man läst hennes bok så inser man att utan hennes starka vilja och go framåt kunde hon lika gärna råkat väldigt illa ut i sitt liv, med den familjesituation hon hade.

Ett givande möte idag på eftermiddagen och sen besök och titta på underbart snygga godbitar på Hem Å Vila….UTAN kamera som jag glömde hemma…suck;) Gosh vad mycket SNYGGT hon hade fått hem! Sen till Malin på Zanlösa och där blir man alltid glad! Hon har världens charmigaste barn! Lille M 5 år är såååå kul kille! Som att uppleva lilla A när han var 5…=)
Några pics från HOUSE of ADELAS vardagsrum ikväll…tända ljus är mumma;) I morgon blir det tjejmiddag…KUL!;D
Skön bild eller hur?;) En nos sticker fram i soffan...Lilla B softar hon med;)

Hoppas ni har en fin kväll!








8 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har det en fredag kväll. Hoppas du mår bättre i morgon och får en fantastisk tjejkväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin helg! Fina bilder som vanligt.

    kramar!

    SvaraRadera
  3. Kollade klippet med dirtyfox och fick sån lust att anmäla mig till en kurs - jag älskar att dansa :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du kryar på dig till din tjejkväll.

    SvaraRadera
  5. Visst är det roligt att dansa! Vad mysigt med en ensam hemmakväll med tända ljus och härliga djur. Det var ungefär så jag tillbringade gårdagskvällen också :) fast med kattnosar. Men jag skulle kunna tänka mig en, eller två, westies också. Fyra djur funkar väl bra. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. varm och mysigt Kram Sussi.

    SvaraRadera
  7. Världens sötaste näsa:) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails