HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 13 mars 2011

SÖNDAGSBILDEN MED VINTAGE

Hallå sköna söndag!

Ganska odrägligt lat här idag mest på grund av lite matthet i kroppen....något virus är det väl som bosatt sig här;) Hade flera saker som skulle fixas men det får vänta någon dag. Jag anar att dammtussarna bor kvar...;)

Hade en SUPERTREVLIG kväll igår med den godaste mat jag ätit på länge! En fläskfilérätt innehållande parmesan, lufttorkad skinka, soltorkade tomater o annat mumsigt! M som äger Butik Zanlösa Ting kan inte bara det...hon hade kunnat vara kock med. Å vad gott det var=) Melodifestival såklart med och vi röstade hej vilt;) Jag tycker det var synd att inte Nicke Borg kom bättre till...gillar hans låt skarpt.

En söndagsbild ovan med ljuvliga bilder jag såg på nätet och lånat! Hittade en sida som jag tror bestämt var en webshop med och innehöll så fina vintage saker. Minns inte namnet på den, är det någon annan av er som känner igen bilderna så jag kan skriva ut shopen till er?=) Gillar särskilt de gamla kängorna...tänk om de kunde berätta vilka fötter de suttit på och var de varit?!;)

Nu blir det doggispromenad;)
(Pälsjacka VILA, EE sjal, tights Lindex;))

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails