HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 26 maj 2011

EN NY DARLING & PROVNING AV SOMMARDRÖMMAR...


Godmorning!

Härlig morgon eller?=)

Kanske inte för vissa...I dag är den stora dagen kommen...dags för Theodors kemiska kastrering! Brrr....säger nog han om han visste;) Vi har fått vänta för han har haft lite eksem den lille, så jag ville inte chansa att att utsätta honom för ytterligare saker. Men för husfridens skull är det dags igen=) På lille T har det fungerat hur bra som helst, han blir en lite lugnare hund och vi slipper hans lustar.....;)=) Så idag ska det skjutsas! Han åt ena hållet och mamma B till hundtrimmet. Ja, ja...har man "barn" så har man;)

En efterlängtad goding har hittat hit med posten och det är ett REAfynd som jag försöker se till att hitta, främst från Odd Molly då man kan komma ner i pris! 30 % på denna sötsak, som är heeeeeelt underbart fin, en Adelaklänning helt enkelt, från favoritbutik Ajabaja=) Blir en favorit i sommar känner jag. Min vanliga storlek 1 och alldeles normal i storlek tycker jag. Härligt cremigt, pudrigt fin...
 Detaljer för er som funderar på den...
 Lovely spets....
 Gårdagen var som vanligt kul på jobbet! Får man ha sååå kul på jobbet???? Ja, härligt att det är så i alla fall! Under en tripp till grannstaden för företagsbesök och klippning så hann jag med att prova lite snyggosar! Inne på Mathildas Fönster provade jag den här skönheten från Branting. Ljuvligt fin i mild rosa omlottmodell, 1299:-Känns som den är mycket användbar både som klänning men även med ex vita jeanslegging under.
 Toodeeloo....nyklippt och bästa M gjorde en inflätning i luggen...Efter min frisörs ord om mitt hår som växt nåt galet bra den sista tiden så kvalitén är uppjobbad, fick mig peppad att fortsätta vara "duktig" med hårinpackningar! Där ser man vad det kan göra...;) Här provar jag en superfin klänning på Lindex för 399:- Som en midsommardröm...Kan se den med ett brunt skinnskärp på med och skinnstövlar för en annan känsla...
 Absolut prisvärd, fin modell och superpassform.
 Ja ni vet ljuset i provhytter, det blir aldrig bra....En söt maxiklänning och väldigt somrig men jag fick känslan av att jag lånat mammas nattlinne och gick på stan i....söt men inget för mig. 299:- på Lindex.
Å så hann jag med att fika såklart!=) Kaffe och liten (inte=)) chokladboll på fik med en hörna med äldre touch.

Kvällen avslutade jag på i en butik "hemma i stan" med VIPtjejkväll!
Mycket trevligt med vin och små goda tilltugg och jag träffade många att prata med;)
Dessvärre hade mitt kamerabatteri laddat ur redan innan, pga av mycket fotande under dagen, så sorry girls....inga bilder därifrån! Hoppas de andra bilderna inspirerade i alla fall!;)

Ha en härlig dag vänner!

9 kommentarer:

  1. Grattis till det fina köpet. Har också spanat på den. Supersnygg och jag väntar med spänning att få se den på :-)

    Fina provningar också. Älskar Brantingklänningen, så tjusig...

    Hoppas allt gå bra med "lilla bebben" idag...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Lots of pretty things, looks like you had fun yesterday! That Branting wrap is adorable!

    Kram!

    Mxx

    SvaraRadera
  3. Visst är den klänningen fin, har en likadan, den är lätt att kombinera med andra kläder. Älskar också Brantingklänningen, vill ha...
    Kram

    SvaraRadera
  4. åååå vad snygg .Bara så himla snygg.Vad skoj med lite Vip och ha det gott.Stort lycka till idag med din lilla Bäbies.Ha en skön torsdag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis till OM-fyndet! Jag har den också och den är verkligen ljuvlig. Ser fram emot provningsbilder ;) Hoppas allt går bra i dag.
    Kramar fina

    SvaraRadera
  6. Grattis till fyndet! Den är så superfin!
    KRAM till härliga dig! Anna

    SvaraRadera
  7. Underklänningen är fantastisk! Tyvärr hängde 2/3 delar av mina tuttar utanför, blev aningens vulgo;) Fina saker du har provat med! Kram

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Gillar klänningen från Branting skarpt och så fikat så klart!
    Mvh Helen

    SvaraRadera
  9. Den klänningen stod det ditt namn på. Ett bra köp. Själv skall jag nog ta mig till Lindex :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails