HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 23 maj 2011

TURKUOISE...



Tjingeling vänner!

Ett måndagshej ifrån mig som haft lite saker för mig på fm och jobbar hemma nu resten av dagen;) Härligt att kunna ha "kontor" i solen!
Ska upp snart igen och fortsätta mitt plockande på balkongen uppepå så den blir fin=)

Lite turkost har kommit fram i vardagsrummet med, inshoppat förra sommaren på Indiska i Halmstad. Turkos är sommar för mig och det gör sig så fint mot allt det vita med ljuset i rummet...

Den här veckan är fullspäckad av saker som ska hända...klippning av mig, trimning av lilla B, ett veterinärbesök med lille T, tjejmiddag och en VIPkväll i en butik, stadslopp på fredag (om jag får ledigt från P,har inte lyckats med det än, då efteranmäler jag mig;)) och på det en hel del jobb! Puh, det ska nog gå och det är mycket som är kul!
 Skirt ljust turkost i söta ljuslyktor...

Njut av dagen alla härliga bloggisar!

Vad händer hos er i veckan?=)

Kram



3 kommentarer:

  1. The hint of turquoise looks so nice against the white and silver. Hoping that this week will bring sunshine; it will time to do some summer planting. Work will be more uploading of products to my website in preparation for Fall.
    Have a wonderful week,
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Viist är det härligt somrigt med turkost? Idag har jag på mig turkost linne och turkosa smycken från våga :-).

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lykta den där silvriga kulan:) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails