HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 28 juni 2011

BRANTING I ROSA, BLOCKETFYND & LJUVLIG SOMMARKVÄLL


Sol i dag med!
Godmorgon;)


Underbart, underbart väder...nu skulle man vilja vara ledig!

Måste ju berätta att jag gjorde ett klipp igår på Blocket! Hittade en fin 3-sitssoffa som jag köpte och förärade den nyutflyttade sonen med...Kul att hitta något så bra! Ikväll ska han hämta hem den;)

Ni får kika på en gårdagens dagens så här direkt...en sommarfavorit och såååå skön klänning från Branting. Milt rosa som är en favoritfärg och modellen är super;)
 Skön omlottmodell....
 Fick "finbesök" igår en stund på kontoret...;) Söta Melwin med söta Vilda! Hon är verkligen en liten buse, men helt lovely...=)
Tre godingar på bänken...Melwin, Melker och Vilda=)

 Efter jobbet tog jag med mina godingar till badet...så härlig kväll det var!
En badkille....;)
Skönt i gräset....


Fånga dagen nu och gör det bästa av den;)

5 kommentarer:

  1. Vilken söt klänning. Vad fin du är som vanligt :-)

    Hundarna är ju bra såååå bedårande. Vill också ha en vovvsing...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. SÅ fin du var i den klänning....synd den inte går att få tag i längre (antar jag). Har inte sett denna i Stockholm, du var verkligen ljuvlig i den.
    Din söta vovvar gör mig så sugen på att skaffa hund.....hur gör du på dagarna? Går de på hunddagis? Har du med dem på jobbet?
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Skönt i gräset och SOLEN är underbar och du är lika förtjusande som alltid! Jättesöt klänning!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättesöt Branting :) Vilda hon är helt underbar, grabbarna bra gulliga de med förstås.//Christina

    SvaraRadera
  5. Vackra vovvar och vacker matte:) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails