HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 26 juni 2011

REA ÄR ALLTID KUL!




Godmorning girls!

När ni sover skönhetssömn så har jag jobbat ganska många timmar;)
Härligt, det är inte mörkt många timmar om nätterna nu...då är det lättare att jobba med!

Jag gillar att läsa Carolina Gynnings blogg, hon är en skön tjej tycker jag. Kul, framåt, galet snygg som få och begåvad! Har ni sett hennes tavlor? Fantastiska! Hon är ju som ni vet författare med och nu har hon kommit med sin kollektion med glas + att hon är skådespelare. Hon är alltid fräscht klädd, ofta i färger jag gillar...mycket och ofta vitt, kamelfärg och andra ljusa toner. Fastnade för den snygga outfiten hon har på bilden nedan med ljuvaste sommarklänningen med ett skinnskärp virat i midjan.

Sommarrea är särskilt kul tycker jag, det finns många fina verkliga fynd och jag hittade en supersöt sommardress med ett liknande modell i skärp som hennes kombination. Kul att få tips, och ta efter, sen tar det slut det som man kan ta efter....det finns inga likheter på lååååånga vägar=) ha ha...Hon är som sagt fascinerande snygg!

Mitt reafynd är den vita sommarklänningen från Vero Moda
och mockaskärp från Cream.
 Fin att kombinera med Odd Mollykoftan jag visade i förra inlägget med;)
Snyggt brett omlottskärp i kakibeige mocka från Cream.

Hoppas på SOL hela dagen så jag kan slänga mig på solsängen efter några timmars sömn!=)

Njut nu ordentligt av dagen!

8 kommentarer:

  1. Hennes blogg har jag inte besökt men hennes bok fick jag för lite sedan i födelsedagspresent. Den ser jag fram emot att läsa.

    Rea är alltid kul!

    Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Gillar oxå Carolinas blogg skarpt!!!

    Snyggt skärp...

    HA EN FIN DAG!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Underbar klänning verkligen. Jag vill ha midsommarafton en gång till känner jag. :-)

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin outfit du får till!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag kikar oxå på hennes blogg, galet vacker är vad hon faktiskt är, oavsett vad man tycker om hesse som person och härliga tavlor gör hon ju med:)
    Men din lilla outfit här är ju så vacker:)Vääääldigt Adeeeeeeela :) kram på dig söta..

    SvaraRadera
  6. Super fint!!1 Vill oxå köpa skärpet men lite svårt att veta vilken storlek man ska ha.Är en rätt normal stl M i jeans har jag 29-30 tum, Kan du tipsa mig??
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Gillar också Carolinas blogg!!

    Visst är den vita klänningen från Vero Moda snygg, har en likadan och använde den senast idag tillsammans med bruna höga remsandaler, kanske skulle ta efter det här tipset på skärp i midjan, superfint!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Bara så himla fint.Ja du hittar alltid det fina.Ha det gott vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails