HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 6 juni 2011

SKÖNA DAG & DRÖMMAR...


Godmorgon girls!=)

Ännu en ledig dag, vad skönt och tack och lov för den!=)

Lite ledbruten för min makeover på altanen kräver poser som man inte intar varje dag, man kan säga att den ger träning för kroppen med...ja, ni får snart se vad som händer;)

Tänk att solen kan göra alla på så gott humör?!
Allt är så mycket lättare när solen skiner än när det regnar;)

Gårdagen startade på min trappa med frukost i skuggan och kaffe tillsammans med nya tidningen Lantliv och ett skönt fotbad! Nu är fötterna fixade och färdiga inför helgen;) Sen åkte vi till stranden och solade och tja...badade liiiiite fast det var kallt! Underbar dag helt enkelt.


Måste ju tipsa om klänningen nedan igen från Lindex, 399:- Superfin och sååå skön varma dagar! Trivs väldigt bra i den;)
Bjuder på fånig pose och naturell look "a la Adela strandlook"=)

Drömmer just nu om den här fina gruppen i turkos och i järn från Indiska...
Så jättesöt i trädgården! Fortsätter drömma....ibland går de i uppfyllelse;)
Jag återgår till mitt fixande nu...

Hoppas kunna visa er bilder snart;)

KRAM

 

3 kommentarer:

  1. Jag såg den turkosa gruppen hos Lingonberrie med, jäklar vad fin den är! Ha en bra dag i solen:) Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååå vad skönt du har det.Underbart vacker klänning.Bara så snygg grupp i turkost.Ha en skön nationaldag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!
    Du är verkligen fin i klänningen. Har själv varit och fingrat på denna ;-D
    Ha en fin vecka.
    Kram!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails