HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 10 juli 2011

EN FÖRTROLLAD KVÄLL I SOLEN


Hellooooo vänner!


Ooo nu är jag riktigt Diggilooad!

En förtrollad kväll i ljummen sol, med fiskmåsarna skriande på den blå sommarkvällshimlen över de hundraåriga ekarna i Sjöängen, underbara vänner, jordgubbar, rosé, ost & kex och en fantastisk show! Jag uppmanar er verkligen att gå att se Diggiloo, för detta är riktigt bra! Tusentals glada människor på picknicfiltar sjöng med och det händer saker på scenen hela tiden med de proffsiga artisterna! Som ni ser så riktades min kamera mot Thomas di leva mest...vilken man med sån värmande utstrålning! Han var helt klart bäst!
 Bara att se hans fantastiska kreationer är ju en upplevelse i sig...sen pratar han mycket kärlek på ett så fint sätt och är samtidigt rolig;) Hans röst mäktig tycker jag...ja han är bara så bra helt enkelt!
 Söta Linda var det fart på med i sin kycklinggula klänning och gula stövlar...jag tror det är bara hon som kan bära upp såna stövlar!=) Hon fick igång publiken med med sin schlagerdänga och man ser mycket roliga spontandanser i publiken=)
 I just LOVE his dresses!
 En duktig kille med med magisk röst är Magnus Carlsson! Han gjorde ett kul nummer med låten "Det är bögarnas fel"=) och bjöd verkligen på sig själv;)
 Härlig fart på scenen!
 Vacker man....;) Han passade så bra in i en här fina sommarkvällen med sin röst och underbara låtar och sina klänningar...;)
 Mys, mys, mys i gräset.. här med bästa A=)
 Härliga vännerna P & A!
 Så smarrigt.....;)
Och den fina avslutningen....

Kvällens blåsa var Provrummets fina långkläning i puder....trivdes enormt bra i den;)
Vita converse och smycken från VÅGA!

Den här kvällen lever jag på nu ett tag...
Det bästa är att de har lovat att komma tillbaka redan nästa sommar!
Så vänner i Sveriges avlånga land...boka in en tripp hit då...gör det i god tid om ni ska leta hotellrum med, vilket jag kan hjälpa er med på ex fina hotell Vaxblekaregården!

Nu blir det en stund i solen och en grillkväll!
Sommaren är lååååång än och jag har min semester kvar! Lovely!=)

KRAM

7 kommentarer:

  1. Åååå vad underbart det ser ut. Älskar sån där shower. Vad mysigt med picknick också

    Kram i sommarsolen
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder.
    Jättefin klänning, vilken stl. har du?
    Funderar om jag ska klicka hem eller inte.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så härligt det ser ut - så ska sommaren vara! Folk och liv och glädje i sol! Här är det mulet idag, men precis som dig har jag semestern kvar, så har många såna kvällar att se fram emot :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ååååå vad underbart det ser ut.Bara älskar såna här grejer.Vad fin du är bara så himla somrig och vacker.Ha en skön söndag .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att kvällen blev lyckat! Ni ser ut att haft jättemysigt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Där skulle jag allt velat picknickat:) vilken härlig dag!! Sin stad verkar ju vara en perfekt sommarstad med så kul underhållning:9
    kram snäckan kram:)

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt! Di Leva är för go! Han ser liksom lite konstig ut i vanliga kläder, ska ha sina klänningar:) Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails