HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 26 juli 2011

"KUDDSKRIG";)



Visst är det härligt med kuddar???

Min kuddsamling fylls på då och då och det senaste tillskottet flyttade in för några veckor sen;) En DRÖM från Artwood som för övrigt är ett favoritmärke hos mig. De har sååå mycket fint! Den vita fluffiga volangkudden är därifrån;) Härlig lite avlång modell och så lagom skir och fin. Gillar blandningen av quiltat och spetsar...
 Skönt att slänga sig i ett kuddberg med en bra bok!=)
 Extra fin i min auktionsstol som jag målat och klätt om dynan!
Ser ni mina vita trägolv???? Neeeee, inte jag heller....de får jag nog bara drömma om=)

Nu ska jag plantera ett par nya lavendel då de gamla har gett sig;)
Senare blir det Allsången på Skansen såklart;) Mysigt sommarnöje!


KRAM!

5 kommentarer:

  1. Hej Fina kuddar!! Så ser jag att du har en lampa som jag var på väg att köpa i går..är det inte lampan ifrån Åhléns du har i taket? Kramar

    SvaraRadera
  2. Bara så mysigt och härligt med massa fina kuddar.Bara så fint att blanda.Ha en fin kväll rara du.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Faaan vad du har det fint hemma!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken söt blogg, och så många fina kuddar du har- jag älskar kuddar! Kram J

    SvaraRadera
  5. Åh, så många underbara kuddar. Fast kanske för fina för kuddkrig :)
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails