HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 6 juli 2011

SOMMARREA/LOPPIS HOS ADELA!

 Uppdaterat;)
"Någon" tyckte jag skulle rea mer....=) ja, ja...jag är inte svår;D
Då kör vi HALVA PRISET på det priset som står på bilderna!=)




Godmorning!

I går bestämde jag att det var dags att påbörja en SOMMARREA/LOPPIS här!=)

Här kommer lite plagg jag har plockat ut som jag säljer till sommarpriser!
Alla plagg är inget eller obetydligt använda. Maila mig på
om du är intresserad!

 Detta är min sommarloppis som kommer att uppdateras vartefter=)
Maila om ni har frågor eller shoppar/budar;)
 Såååå snygg väst i skinnliknande material från SOYA concept...
 Sööööt sommarklänning i lavendelfärg...
 Underbar oanvänd cremefärgad dress/tunika....
 Sötaste svarta spetsjackan...
 Supersöt vit blus med lovely armar...
 Jättefin svart kjol, toppenfin modell...
 Skön snygg klänning i militärgrönt...
 Fin rygg!
Sötaste sommarklänningen i jeanstyg...

Fiiiiin tunika från Isay...

I dag ska det grattas här!!
17 år sedan lilla A såg dagens ljus...
STORA GRATTISKRAMAR lilla unge! Söt som socker är du...=)


1 kommentar:

  1. Hoppas att du får sålt alla snygga kläder.Ha nu en hö¨ärlig kalasdag för sonen.Mys och njut rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails