HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 18 juli 2011

UNDERBARA DRÖMMAR & TIPS PÅ FIN PONCHO




Godmorgon alla bloggisar!

Ha ni sett vilken drömbild jag hittade på nätet! Vilket lovely ställe;)
Dit längtar jag nu! Ja möbelgruppen har jag ju redan, så då är det bara den fina paviljongen som saknas och havsläget...hmmm....det var ju enkelt eller hur??=)

Tidig morgon här och det känns lite höst idag, tyvärr. Tröstar mig med att solen kommer i augusti, det är jag säker på=)

BOBA PONCHO, SESAM, large
Tipsar er om den här snyggelisnygga ponchon från VILA som är tidigt höstnytt! Eftersom jag vill ha sommar i minst tre månader till så väljer jag att inte kalla den höst, utan en härlig sak att svepa in sig i under sommarkvällarna när du sitter vid havet med ett glas rosé med vännerna.....;)

Och på tal om att DRÖMMA....Du vet väl att

Den enda som hindrar dig från att uppfylla din dröm är du!;)

Min dag idag består av att sova i fatt nattens jobb och fortsätta fixa på lilla A rum=)

Önskar er en toppendag och att solen kommer tillbaka!



10 kommentarer:

  1. Verkligen supersnygg poncho!!! VILA har en hel del snygga plagg tycker jag!!!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh där skulle jag vilja sitta NU!! Och sedan springa ner i havet och ta mig ett morgondopp :) Fin poncho! Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! vaddå? Kan man inte flytta havet dit man vill? Typiskt...:-D
    Låt oss uppfylla våra drömmar då, även om det kanske inte gäller havet..men nästa år tror jag vi ska hyra en stuga någonstans vid havet.

    Kramar fina du och ha en fin dag!
    L

    SvaraRadera
  4. Supersnygg poncho. Perfekt kyliga sommarkvällar ju :-)

    Vila har mycket snyggt

    Ha en skön dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Drömmar är viktiga. Tänk så trist dte vore utan dem.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  6. Den där terrassen kan du posta till mig..eller så tar vi reda på var den finns och sätter oss och bara njuter:):):) tusen kramar sötaste=)

    SvaraRadera
  7. Bara så himla supersnygga poncho.Ha en fin måndag rara du .Kraaaam Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Så där skulle jag också vilja bo:) Solen kom fram på eftermiddagen här i skåneland, riktigt varmt och fint blev det! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken drömbild! Den ponchon ska jag köpa, blir perfekt att ha på sig i vinter när man sitter o fryser på jobbet!

    Hoppas du har mer sommar än jag här!

    SvaraRadera
  10. Hej Vännen!
    Ljuvlig bild där vill man sitta & njuta med ett glas vin;)
    Snygg Poncho VILA har mycket fint.

    Kram från Bettan

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails