HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 9 augusti 2011

EN DAGENS MED MOS MOSH & FINASTE KUDDEN FRÅN CHHATWAL & JONSSON



Hallå i kvällen!=)

Här kommer mitt sena inlägg med dagens Mos Mosh!

Underbarare byxa får man leta efter;) Sååå fantastiskt sköna och passformen är kalasbra. Är så nöjd över dessa reafyndade snygga brallisar som kommer att hänga med hela året...snygga till stövlar med. Min vita romantiska blus är en äldre sak från Ellos, men jättefin tycker jag. Gillar kombinationen vitt och guldbeige;)
Gillar "nitarna" vid fickorna...
Blusen är söt och kan hasas ner över axlarna om man vill och knytskärp bak.
Yes, jag bjuder på en rumpbild med!;D
Nu är den supersnygga kudden från Chhatwal & Jonsson på plats med från Mittbrodts! Den är riktigt fin! Grovt ljust cremefärgat linne med paislymönster i gråblått.
I min favoritschäslong med en annan semestershoppad kudde en annan sommar, stickad med stjärnor från Gant.
Mmmm...gillar den;)
Ljust och härligt! Tycker om mitt vardagsrum och det gör lilla B med som softar på mattan;)

Har ätit sen middag med inbakad fisk i folie med philadelphiaost, färsk lök och örter, färskpotatis och romsås;) Gott!

I morgon är en annan dag...fylld av jobb och ett happening på kvällen;)


Kram & sov gott!

 

9 kommentarer:

  1. Har precis lagt ut lite Mos Mosh jag med :-) De är så himla mjuka och sköna.

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Snygga! Har fortfarande inte blivit färdig till att prova ett par. Får bli min uppgift denna veckan kanske...?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vilka snygga byxor! Klockan du har är helt underbar, funderar på en sådan. Fördelen med små storlekar att dom oftast är kvar på rea. Du har så snyggt i ditt v-rum, skulle vilja ha så!
    Kram i regnet!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga byxor och de ser verkligen supersköna ut. Snyggt med blusen till också...:-)

    Kudden var toppenfin. Vill också ha vitt, vitt, vitt nu....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har precis hittat till din fina blogg. Gillar den massor!!! Måste bara fråga dig vad det är för en fin klocka du har? Hoppas på ett svar.

    Kram
    Anna i Skåne

    SvaraRadera
  6. Haj och tack för era härliga kommentarer!
    Kul med du Anna i Skåne att du har hittat hit, välkommen!
    Min klocka är jag jättenöjd med och den kommer från FOSSIL och finns bl a att kika på här;)
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004JLMIV0?ie=UTF8&tag=shopwiki-uk-21&linkCode=as2&camp=1634&creative=6738

    Kram alla!
    Adela

    SvaraRadera
  7. Allt var jättefint men byxorna är supersnygga! Vill ha! Finns de att köpa på nätet?
    Fin kväll till dig... kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej fina Adela!

    Du är alltid lika snyggt klädd och har ett så tilltalande hem, kul att följa din blogg!
    Har hört talas om Mos Mosh och alla säger samma sak - att de är supersköna!
    Var fick du tag på dem på REA?
    Ha en toppendag!

    Kram Martina

    SvaraRadera
  9. Bara älskar de byxkorna!!!! Stod och höll i par sådana shorts för ett tag sedan men är ingen shortstjej alls...kanske skulle satsa på de snyggingarna istället...

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails