HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 23 september 2011

FREDAGSFEELING, AFTER WORK MED LITE MOLLY & ETT GAMMALT DOKUMENT


Fredagsfeeling är väl härligt?!


Hallå sköna vänner!

Skön solig fredag, visst blir man glad?
Mmm det "glänser" i vardagsrummet, höststädat och fint=)
Ibland är det så nice att riva loss i allt...tvätta sofföverdrag, gardiner och gå över det mesta! Desto roligare blir det att "piffa" sen;)

STORT TACK för all respons i mitt förra inlägg! Härliga kommentarer och jag kan bara hålla med er alla.  Ägaren har läst dem med och han är bara nöjd;)
Ledig fredagkväll tillhör ovanligheterna, så ikväll ska jag roa mig en stund med vänner på lite trevlig After work! Får nog lufta favoriten Velourette plain dress igen;) Den är toppenskön! Odd Mollys handledsvärmare är riktigt "pingliga" till med.
 I går fick min torso en omgång med vit färg! Från att ha haft brun underdel så målade jag den och sen är den lite shabbad. Den blev jättefin och smälter in ännu bättre nu...
 Gardinlöst då de hänger ute på tork, nytvättade och fräscha! Ibland är det riktigt snyggt utan gardiner med...ljust och fräscht, men mina vita hissgardiner ska strykas och få komma upp igen tror jag;)
 Nu blir det en snabb loppistur med! Ska försöka hitta en fin gammal ram till detta dokument...
Så fin! Kommer från Zanslösa Ting och ska ramas in...Funderar på att måla en sirlig gammal ram svart eller vit;)

Önskar er en fab fredag!

Många kramar


7 kommentarer:

  1. Underbara hortensia! Blir nog jättevackert inramat i både svart eller vitt. Christina

    SvaraRadera
  2. Vackert! Underbar helg till dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. åå vilka härliga bilder du bjuder på. Ja så skönt när man fått energi och riva loss hemma. Skulle jag behöva...
    Den där OM dressen, den älskar jag, måste bli mitt nästa inköp ;)
    Ha det så gott
    kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  4. Tack för fin inspiration! Du har alltid så fina bilder att visa. Har tagit en liten tur på stan idag o shoppat lite nytt till hemmet....så i morgon ska det piffas lite efter städningen.
    KRAM från grannstaden!

    SvaraRadera
  5. Hej Adela
    de där bilderna gillade jag :)
    å missa nu inte.........

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    De e kul å va med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  6. ÅH, finaste A,
    Så vackra bilder du bjuder på!
    KRAM!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails