HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 8 september 2011

MYS I KÖKET



Hello sweetis!

Så här mitt på dagen ska ni få se lite "gryniga" bilder, eftersom jag fotat i lite halvmörker;). Har fixat lite i köket och ville fota den fina upphängningen I rost med lyktan och eftersom jag i princip aldrig fotar med blixt utan i så fall efterbehandlar i Photoshop, så blev det lite grynigt nu. Hur som helst...lyktan kom upp i den fina kroken och det blev riktigt bra;) Nu när hösten smyger sig på tycker jag man ska ha tända ljus överallt!
Gillar den här mycket....funderar på om inte den ska bli vit med?
Upp i stället i det lilla köksfönstret kom den fina fågelburen! Några ljuslyktor och en fin gammal flaska där i och jag är nöjd!
Har inte riktigt "höstat" ute än, men en stor, fin uppsnurrad murgröna
som ett fågelbo har kommit fram på trappan. Zinkkrukan har fått en härligt krage av ull och en pärlemornål!=)
Mr TinTin ville gärna kolla in detta;D
Här sitter filuren och funderar ut något bus!?!
Japp, två min senare åkte halskragen bort när Tin Tin fick betstämma
!=)

Må gott idag, ut i solen om ni har den hos er;)
KRAM

5 kommentarer:

  1. Superfint och mysigt!!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ härliga bilder! Vad mysigt med den lilla söta katten som stryker sig vid krukan:)!

    Psst! kolla mailen. Vi har mailat dig i kväll.

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Ååh så fina och inspirerande bilder! :) Jätte fin blogg som jag absolut ta titta in på fler gånger.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails