HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 2 oktober 2011

HÄNG MED PÅ MIN DOGGISRUNDA & DET NYA FB!


 Säkerligen ett slags ogräs men så fin ändå...;)


Hallå alla pinglor!

Söndag och jag jobbar, hoppas ni är lediga!=)

Dåligt med "dagens" här nu ett tag, men har "levt" i uniformen ganska mycket och den är inte så mycket att se...;) Marinblå och byxornas passform k u n d e varit snyggare;D
Det kommer nog mer lite roliga dagens till veckan!
I stället får ni hänga med på min skönaste doggisrunda ett stenkast från där jag bor. Älskar de omgivningarna och rundan kan man göra i princip hur lång man vill;)



Jag måste bara vädra en sak med er med:
Vad tycker ni???

Har suttit på jobbet (ja ganska lugnt här;)) och kikat på GomorronTV där det pratades en hel del om det nya Facebook. Känner mig tveksam till det nästan när man hör att det ska bli såååå officiellt det mesta man gör. Kan ju tyckas märkligt att jag tycker som "lägger ut mitt liv" i en blogg, men här har JAG ju kontroll och visar delar av mitt liv...
I det nya FB så säger till och med en mediaexpert att det blir knepigt med inställningarna för att inte "vem som helst" ska kunna läsa allt du skriver, vilken musik du lyssnar på och t o m vilka tidningar och artiklar du läser! Allt kommer att visas om du inte gör rätt inställningar! Hmm....det känns sådär anser jag.
Vad tycker ni?
 Särskilt fint soliga höstdagar som igår!
 En av promenixvägarna...;)
 Som ett konstverk....vattendroppar på sötaste bladen;)

Nu ska jag återgå till mitt läsande i ett kurskatalog om Högskolan i Jönköping!
Ska för andra gången söka en kurs i digital bildbehandling...kommer förmodligen inte in denna gången heller, men söka ska jag! En av de populäraste kurserna på skolan;)

Önskar er en helt enkelt FAB söndag!

KRAM


8 kommentarer:

  1. Alltså, jag tycker de ändrar om hela tiden inne på fejan. Gör bara att jag känner mig gammal :)

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder som vanligt! Fina bilder på bebisen nedan:)
    Angående FB, så är det så med de flesta sociala medier att man är exponerad. Allt man tycker och säger finns därute! Tycker man innan man skriver, tycker eller har åsikt om , så måste man tänka till! Jag har valt risken eftersom det är ett sätt att umgås. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ogillar de få ändringarna FB gjort redan. Tycker det blir sämre och sämre. Tror nästan jag kommer radera allt på facebook eller ta bort kontot (försöka iaf).

    SvaraRadera
  4. Vackert ogräs :-) Jag är väldigt inaktiv på FB så jag tänker inte på det, men låter ju inte så kul för de som är aktiva.

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Fina bilder! Jag tycker att Fejjan börjar likna skit faktist......Kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får en riktigt härlig vecka efter din jobbhelg! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du kommer in på kursen Digital bildbehandling. Jag har gått den och Fotografi- Visuell kommunikation, bägge på Högskolan i Jönköping. Kanon att kunna läsa på distans när man är utlandssvensk som jag. Wilma läser svenska på distans från en skola i Stockholm.
    Jag är inte aktiv på Facebook, men tycker ändå det låter både lite otäckt och knepigt med det nya som kommer.
    Stor kram till dig
    Helena

    SvaraRadera
  8. Hej alla och tack för era hälsningar! Jag blir lika glad varje gång ni alla tittar in och skriver något!

    Helena; Det är sååå kul att höra ifrån dig! Måste maila dig när tiden ger sig! Det rusar på lite för mycket oftast;) Härligt för er att bo utomlands kan jag tro, vilken upplevelse för hela familjen!

    STOR KRAM ALLA!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails