HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 25 oktober 2011

OCH VINNARE ÄR.............



Godmorgon vänner!

Här kommer vinnaren i min utlottning av LINE BY MARIAS fina armband!
Slumpgeneratorn har valt numret som Vivi hade;)

STORT GRATTIS TILL VINNAREN VIVI!

Vivi är en supersnygg tjej i de mest härliga outfiter hon ofta visar i sin blogg
och det svarta armbandet hon önskade vinna kommer att passa henne utmärkt!

Vivi: Maila mig din adress så kommer armbandet till dig;)

Till er som inte hade turen på er sida denna gång påminner jag om
LINE BY MARIAS fina webshop där du kan beställa hennes mycket snygga smycken!



Skön ledig dag här och lite senare idag ska jag till min frisör, härligt!=)


Önskar er en toppendag;)


Kram vänner!


5 kommentarer:

  1. Oj, vad chockad jag blev men så glad. Det här var verkligen något jag behövde nu efter en tung vecka :)

    Tack söta, snälla du och tack för de fina orden! Blir alldeles rörd.

    Jag mailar dig

    Kramar i massor fina
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vinnare =)
    Jag kommer att göra som du skrev, inte vara privat i större utsräckning =)
    En enda liten fegis ska inte stoppa mig och mitt skrivande heller ;))
    Hoppas på fler tävlingar snart, missade TOTALT denna fining =(

    Ha en fin kväll!!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Grattis till snygga Vivan, armbandet kommer att passa perfekt ♥
    Har missat denna utomordentliga utlottning, får vara mer på hugget nästa gång...;)
    Ha en härlig kväll!
    Puss o kram/ Fia

    SvaraRadera
  4. Grattis till Vivvi:) Och kram till er båda!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails