HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 23 november 2011

NYMÅLADE MÖBLER PÅ PLATS & LINE BY MARIAS SNYGGA KOMBINATION



Tokgillar den här snygga kombination från Line by Maria


Hallå alla kvällspigga;)

Nu är hela mitt hem upp och ner när jag adventspyntar och jag har samtidigt fått hem mina nymålade fina möbler ikväll! Ooo vad jag är nöjd!!=)

Det superfina månbordet är på plats, ni ska få se i morgon när jag kan fota i dagsljus!
Mitt gamla loppisskåp inköpt för 200 kr och nu nymålat blev såååååå fint! Önskar jag hade haft ett very big livingroom så jag kunde ha haft det där, men nu får det en fin plats på hallen på övervåningen. Pics på det kommer senare med. Tänk vad man kan göra med gamla möbler!;) I love it!

Dagens smycke idag är den här fina kombon från Line by Maria!
Den är verkligen toppenfin ihop, många har undrat när jag burit den var den är inköpt;) 

Nu ska jag fortsätta min ommöblering;)


♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails