HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 5 december 2011

GODMORGON MÅNDAG & VINNAREN AV PRESENTKORTET!


Gooodmorning

Nämen vet ni vad...jag är helt vilsen i veckor!
Trodde det var liiiite fler dagar kvar till jul, men nu rullar det!

Synd att december går så fort, det är ju den månaden man vill njuta av eller hur?

Mina Amaryllisstjälkar blommar för fullt, de vita är så fina tycker jag!
Blir inte lika "juliga" som de röda.
I går kväll drogs den lyckliga vinnaren av presentkortet från Line by Maria, som blev...

CHRISTINA

Stort GRATTIS!!
Maila mig din adress;)



Deppa inte ni andra, ikväll kommer en

NY TÄVLING  från LILLY OF SWEDEN!

Nu kastar vi oss in i måndagen!

1 kommentar:

  1. Hej, men hallå!!!! hur glad blev inte jag!!!!!:DDDD Tjoho/kram Christina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails