HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 18 december 2011

INSPIRATION FRÅN BUTIKEN I TENHULT



Godmorgon vänner och 4 Advent!


Härligt nu har vi fått ett vitt lager med snö så då
kanske julstämningen infinner sig;)

Passerade Jönköping häromdagen och tipsar idag om lite finfina saker ifrån den mysiga Butiken i Tenhult.
Där är det verkligen känsla att stiga in och man känner och märker direkt att sortimentet och deras leverantörer är valda med omsorg. Här hittar du både inredning, skor, väskor, smycken & kläder. Det är ett superfint sparsmakat urval av det bästa, bästa!
Jag gillar deras blandning och att de har olika prisklasser med.
På fotot överst finns den supersnygga väskan i finaste skinn, de helt underbara sköna lakanen från Beach House, fantastiskt fina stora kottar att julpynta med och ännu mer snygga väskor och stövlar.
 De stora hjärtanen från Walther & Company skulle gärna få hänga hemma hos mig...
 Stor gråfärgad mycket fin stjärna i naturmaterial...väldigt fin i hop med kottarna.
 Provade en av mina Odd Molly drömmar, den beige Lovely knitjackan...så klassiskt snygg...
...och provade en annan superfin fuskpälsjacka där man kan rynka i hop kragen med skinnbanden i den...Jättefin som liten vinterjacka. 
 Det här är verkligen ett litet guldställe, missa inte det när ni besöker Jönköpingstrakten!;)

I natt har vi haft det riktigt mysigt på P!
Glöggmingel med massa godis och många nöjda arbetskamrater, det är kul;)


Vi ses i kväll;)

9 kommentarer:

  1. Här är det fläckvis vitt och personligen hoppas jag att det försvinner:)

    SvaraRadera
  2. WOW vilken mysig butik!Tack för tipset det ska jag lägga på minnet.Dom verkade ha mycket fint och mysigt.Fuskpälsen var ju bara så snygg.Vad skoj att ni hade skoj på jobbet igår.Önskar dej en skön och fin 4 advent.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej, vilket udnerbart namn på butiken:) Christina

    SvaraRadera
  4. Fina Helena. Hoppas att allt är bra med dig. Såg att du eventuellt ska på bloggeventet i Malmö i februari, fick du en biljett? Jag ska ner dit :) jag har bytt blogg och håller nu mera hus på http://karleksforklara.com.mkika in om du vill :). Ha en fin fjärde advent!

    SvaraRadera
  5. mycket fint!Knitjackan är verkligen fin och klassisk, skulle ha köpt den känner jag nu när jag ser den på dig! Kramis!

    SvaraRadera
  6. Kottarna och stjärnan var underbara. Åh vad jag vill ha. Hälsn/Sahra
    www.vardagmedsahrapi.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Så mysigt det låter med snö!! Här på västkusten är det fortfarande barmark...

    Vilken ljuvlig butik du besök, synd att man så sällan passerar Jönköping, men har jag vägarna förbi ska jag se till att besöka den här pärlan, utan tvekan :)

    Hoppas du haft en fin 4:e advent

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Vilka fina saker, lite långt för mig till Jönköping bara.

    Glöggmingel på jobbet låter trevligt.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails