HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 13 december 2011

LUCIAMORGON & WISHES...



Godmorgon Lucia!

Mysig tidig morgon fast det kunde ha snöat istället för regnat;)
Tänk att det är lucia redan! Stämningsbilderna överst kan vi nog alla behöva för att hitta julstämningen igen;)

Min jobbnatt är slut och efter lite sömn i dag blir det lite mer bakande av smarriga söta saker och sen ska jag kika på vår ryttarlucia på torget i stan ikväll;)

Eftersom jag har varit så snäll under året (:)) så har jag satt i hop ett gigantiskt önkelistecollage till jul...
Hmm....TUR att det är gratis att drömma...för det har jag verkligen gjort här!
Summan av kardemumman av alla dessa godbitar orkar nog inte ens fem st Santa med=)
Men det är många fina drömsaker...kanske någon av dem slår in;)


Hoppas ni får en toppenluciadag i dag!

Vi ses framåt kvällen;)

5 kommentarer:

  1. En önskelista precis efter min smak, denna skulle jag kunna skriva ut o lämna över direkt =)
    //Li

    SvaraRadera
  2. Som sagt var. Att drömma är gratis. Det r härligt att bejaka de där orealistiska önskningarna. /Sahra
    www.vardagmedsahrapi.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ösnkelista du fått till. Själv har jag inte kommit på en enda sak jag önskar mig. Superskumt så man nästan blir rädd :)

    Härliga mysbilder du bjuder på. Visst behöver man lite pepp för att få till de där julkänslorna som just nu bara regnar bort :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Fin önskelista! Gillar verkligen din stil!

    Hoppas du haft en fin luciadag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Då får vi väl hålla tummarna för att tomten läser här också;) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails