HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 2 december 2011

SOVMORGON & EN LITEN DRESS


Morning girls!

Lovely fredag för alla
 men för mig kan en ledig måndag vara lika bra!;)

I dag är det soooovmorgon för både mig och vita älsklingar som gäller, så detta inlägg är förprogrammerat...teknikens under;)
Skönt att kunna sova ut ibland.

I kväll går Julshowspremiären jag har varit med och jobbat med av stapeln och jag ska vara på plats för att hjälpa till med många övriga och se så allt klickar;) Framför allt gäller det att ta emot de företag man har varit kontaktperson för, så de känner sig välkomna;)
Klänningstunikan nedan från Ruth m. fl. ska få hänga med ikväll, dock med brallor till, inte så kortkort på mig, så ta det lugnt alla=) Jag använder den som en tunika!
Söt liten sak i fin färg, ser faktiskt mycket mer grå ut på bilden här, men är i verkligehten snyyyyggt soft champagnefärgad.
Gillar den skärningen på den som går upp fint i halsen, men lämnar axlarna bara lite lagom bara;)

I morgon däremot är jag gäst själv på vår julshow och ska åtnjuta det fina hemlagade julbordet tillsammans med sköna vänner!

Hinner nog inte titta in till er mer idag så jag önskar er en
FAB FREDAG!



4 kommentarer:

  1. That is the most darling photograph of your westie! Love it!

    SvaraRadera
  2. Kant tänka mig hur fin du är i den klänningen/tunikan. Superfin verkligen....

    Hoppas allt går bra på julshowen och att du får en superfin helg

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Riktigt skitsnygg klänning! Trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Men du vilken fantastiskt fin tunika! Den vill jag också ha:)! Snyggt till byxor.
    hoppas du fick en lyckad kväll!
    kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails