HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 15 december 2011

VÄSKTIPS & LITE ANNAT



Gooodmorgon;)


Ville titta in och säga HEJ till er som är vakna och läser här inne;)

Tänk att ni är så många varje dag...jag är så glad för det!
Det här är mitt 978 inlägg sen min bloggstart februari 2010. Oj vad tiden går!
Det har hunnit hända mycket sen dess...

Ledig dag här och den ska innehålla ett bullbak och chokladbiskvibak!
Dessa kakor tillverkas endast EN gång (puh)om året här...just till jul;)

Hittade fina väskor att önska sig på Mandels sida.
Mycket snygga väskor, särskilt de cognacsfärgade gillar jag;)





Den här var ju en riktigt toppfin modell och färg!

Nu startar vi torsdagen med och tänker inte på att julen är så nära...
Känns som jag ligger ca tre veckor efter i mitt liv med allt just nu och då menar jag inte julen utan det mesta;)...men vad gör det?
Jag och min lilla familj är ju friska, pigga och har det bra;)




6 kommentarer:

  1. Ta det lungt, det blir jul även om inte allt är tipptopp;)
    Kicki

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en bakdag.Ja det är bara att ta det lugnt det blir jul i alla fall..Ha en skön torsdag söta du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Jag ligger inte efter, det blir som det blir och det blir oftast bra:)

    SvaraRadera
  4. Men så duktig du är som gör bisvier! Du har ju en väldigt härlig och inspirerande blogg så det är klart många hittar hit!:)
    Tack för väsktipset fina och till bra priser.
    Ha en fin torsdag!
    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Gör ett försök till, vet inte var min kommentar tog vägen..?!?

    Tack snälla du, jättegulligt!
    Vilken mysig blogg du har:-)

    Sååå snygga väskor..vill ha alla..;-)

    Hoppas din dag varit bra
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  6. Fina väskor! Och inte känns det som att det bara är 9 dagar till julafton.....Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails